Mission statement
Vi sætter priserne sammen, ca. halv pris af ny pris og når varen er solgt deler vi 60/40 på alm. brands og 50/50 på mærkevarer. Det du betaler for som leverandør, er en “udstillings plads” reklame på de sociale medier og en sælger der gør alt ben arbejdet for dig.
Vi har stortset alle sammen prøvet at sælge vores tøj på TS, hvor køberne, gerne vil have målt fra det ene ærme til det andet og hvordan ser den kjole ud på osv. Dette slipper du for her, fordi det gør vi for dig.
Vi har varen i kommision i 2 måneder, hvor derefter vi vurderer om varen skal forlænges eller hjem. Hvis varen ikke er solgt koster det selvfølgelig ikke noget. Det er Jeres ansvar, som leverandør at komme og tjekke om varen er solgt og holde øje med kontraktens udløbs dato, i det at vi ikke kan opbevarer varerne i længere tid af gangen.
Der bliver altid lavet en kontrakt imellem butikken og leverandøren, med hensyn til regler om det indleverede tøj og lavet en indleverings seddel, således at I som leverandør har et bevis på, hvilke ting i har indleveret.